Co přimělo vaši firmu k tomu, aby se stala partnerem fotbalového klubu FC Silon Táborsko? Co bylo hlavní motivací, resp. co Vaši společnost přesvědčilo?
„Partnerství vzniklo shodou okolností, kdy klub hledal nového partnera pro mobilitu. Vnímali jsme to jako zajímavou obchodní příležitost. Z hlediska marketingu se samozřejmě chceme podílet na projektech, které dávají dlouhodobě smysl a mají určitý společenský dopad.“
Jak vnímáte sportovně-společenskou úroveň druhého největšího fotbalového klub na jihu Čech? Co je vám sympatické, co oceňujete?
„Překvapila nás vysoká úroveň profesionality v rámci řízení klubu a vztahu s jeho obchodními partnery. Společensky nás zaujal především důraz na širokou mládežnickou základnu, kdy je z našeho pohledu sport pro děti jednou z nejlepších možných aktivit a také jistou formou přípravy na život.“
Mohli byste uvést, co vaše firma klubu nabídne, poskytne, a naopak, co vy očekáváte od spojení s klubem?
„Nabízíme mobilitu ve všech podobách a vzhledem ke značce, kterou reprezentujeme, máme nejširší možnou nabídku mezi automobily na trhu. Jsme tedy rozhodně zajímavým obchodním partnerem pro budoucnost a pro každého, kdo potřebuje využívat dopravu autem. Očekáváme, že nám to přinese ještě větší povědomí o značce Dolák a Toyota v táborském regionu přitáhne další zákazníky, kteří budou chtít využít našich služeb.“
Toyota má ve své nabídce nejvíce modelů se samonabíjecím hybridním pohonem na trhu. Proč je o tyto vozy mezi zákazníky zájem?
„Je to v současné nejisté době sázka na jistotu. Víte, že jako zákazník a uživatel jdete správným směrem z hlediska životního prostředí a budoucí hodnoty vozu, ale zároveň si zachováváte naprostou svobodu, protože nejste vázáni na žádné nabíjení a plánování cesty. Prostě si sednete a jedete, a to kdykoliv potřebujete. A přitom ekologicky a s nízkými náklady.“
V partnerství s firmou TOYOTA Dolák vidí velké přednosti předseda správní rady FC SILON Táborsko Ondřej Dvořák, který přináší osobní zkušenosti: „Chtěl bych poděkovat panu Dolákovi mladšímu za rychlé vyřešení našeho vozového parku poté, co nás dost nestandardně hodil přes palubu minulý partner. Čtrnáct dní po první schůzce jsme už mohli využívat tři vozy Toyota. Vzhledem k tomu, že auta máme k dispozici už dva měsíce, jsem i příjemně překvapen, kolik peněz jsme ušetřili na PHM. Tady přesně platí pořekadlo, že všechno zlé je k něčemu dobré. Po seznámení se s vozy Toyota jsem objednal čtyři vozy do své firmy. Moje osobní zkušenost s panem Klocem (vedoucím provozovny Tábor) je taková, že Toyota Dolák je nejlepší autosalón v Táboře.“