„Jsme přesvědčeni, že stanovená cena permanentní vstupenky na 30 domácích zápasů A a B týmu je pro fanoušky naprosto luxusní. Když se cena vydělí, vychází to na 40 korun za utkání. To je velmi příjemná a přátelská nabídka. Permanentka bude případně platit i na domácí zápasy Mol Cupu nebo baráže, pokud bychom se do ní dostali,“ uvedl předseda správní rady klubu Ondřej Dvořák.
Jak si „permici“ pořídit? Jsou dvě cesty. Bud ji koupit osobně v sekretariátu klubu v Kvapilově ulici, nebo online na webu https://eshop.fctaborsko.cz/
Předseda Ondřej Dvořák vyzývá příznivce klubu, aby do permanentky investovali. „Podle počtu permanentek můžeme například také lépe plánovat catering na stadionu, rozsah občerstvení, počet stánků a prodejců, aby se netvořily fronty. Získáme tak zpětnou vazbu, kterou nemáme, když se 5 minut před zápasem nahrnou k pokladnám desítky či stovky příznivců klubu. Do budoucna chceme prodej vstupenek na místě omezit, šetřit náklady, snížit počet pokladních, nemanipulovat s bankovkami,“ plánuje Ondřej Dvořák, který zdůraznil, že sázka na zvýhodněný online prodej vstupenek je nevratný trend a cesta vpřed. „Každý hudební festival má jasný princip. Čím dříve si na něj koupíte lístek, tím ho máte levnější. V praxi u nás to bude tak, že jednotlivé vstupenky na druhou ligu budou v online prostředí stát 100 korun, na místě 140 korun,“ vysvětlil Ondřej Dvořák. Dodal, že jednotlivé vstupenky na třetí ligu budou k dispozici „postaru“ na místě za 80 korun.